Kávés-kapucsínós forró csoki


Remélem, hogy megadja nekem az Isten, hogy megéljem az idős kort. Remélem, hogy látni fogom az unokáimat, s ott fognak mellettem szaladgálni, én pedig mindenféle finomsággal kényeztetem majd őket. És remélem, hogy lesznek csendes esték is, amikor csak az eső kopog majd az ablakomon, vagy gyönyörűen hull a hó. Én pedig a hintaszékemben ülve, meleg takaróba burkolózva olvasok majd egy kedves könyvet, és iszogatok ehhez hasonló italokat. A hintaszéket már megvettem hozzá. A többi nem rajtam áll.. 

Hozzávalók (4 adaghoz): 1 l. tej, 8-10 dkg finom csokoládé, 1 dl tejszín, ízlés szerint főtt feketekávé vagy kapucsínópor; a díszítéshez: fehér és kakaós csokoládéreszelék, mandulaforgács, babapiskóta.

Elkészítése: A tejszínt félkeményre verjük, elkavarjuk egy darabka lereszelt csokoládéval. A tejet a kockákra vágott csokoládéval, a feketekávéval, vagy személyenként 1. evőkanálnyi kapucsínóporral felforraljuk, poharakba öntjük. A tetejére kanalazzuk a tejszínhabot, tetszés szerinti finomságokkal megszórjuk. Forrón kínáljuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése